Про доставку
В інтернет-магазині Petslike ви можете зробити онлайн замовлення у будь-який час доби, без вихідних. Замовлення буде оброблено менеджером у найближчий робочий день. Замовлення в телефонному режимі приймаються з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 20:00 та з суботи по неділю з 09:00 до 18:00. Наша компанія робить все можливе, щоб максимально швидко обробляти та надсилати замовлення. Склад регулярно поповнюється новою продукцією, оскільки ми постійно підтримуємо контакт з офіційними дистриб'юторами та маємо можливість оперативно дозамовляти необхідний товар. Наявність на сайті оновлюється щодня.
Доставка по Україні
Доставку по Україні ми здійснюємо через поштового оператора Нова пошта або Укрпошта.
- На відділення НП 79 грн (безкоштовно від 899 грн)
- На поштомат НП 79 грн (безкоштовно від 899 грн)
- На адресу кур’єром Нова пошта 89 грн (безкоштовно від 999 грн)
- На відділення Укрпошта 69 грн (безкоштовно від 899 грн)
Звертаємо вашу увагу на те що у випадку сплати при отриманні додатково буде включено у вартість послуги післяплата від Нової пошти 2%+20 грн. При оформленні замовлення до 14:00 товар буде відправлено в цей же день (якщо він є в наявності).
Самовивіз:
Забрати замовлення можна самостійно у точці видачі, яка знаходиться м.Львів, вул. Городоцька, 357
Як отримати безкоштовну доставку?
Щоб доставка зоотоварів була безкоштовною, необхідно виконати лише одну головну умову – сума замовлення має становити 899 грн та більше. У цю вартість входять будь-які товари з урахуванням усіх знижок (накопичувальних, акційних та знижок на окремі товари).
Готівкою кур'єру при отриманні товару
Онлайн-оплата банківською картою або за допомогою платіжних систем Apple Pay або Google Pay
Післяплатою у відділені Нової Пошти
Звертаємо вашу увагу на те що у випадку сплати при отриманні додатково буде включено у вартість послуги післяплата від Нової пошти 2% +20 грн
При отриманні
Ми рекомендуємо перевіряти товар на цілісність, комплектацію, якісні характеристики при отриманні. Якщо ви виявили дефекти, то можете зв'язатися з менеджером нашого магазину і ми вирішимо це питання. У таких випадках ми гарантуємо вам повернення грошей або обмін товару на аналогічний. Докладніше про це читайте у пункті «Повернення грошей/обмін».